Firmowa strona internetowa – twoja wizytówka w internecie

Dobrze opracowana firmowa strona internetowa, pomoże w odpowiedniej prezentacji przedsiębiorstwa. Dodatkowo zachęci odbiorców do bliższego zaznajomienia się np. z ofertą sprzedaży. Jednak, żeby tak się stało, strona internetowa powinna zawierać określone elementy.

Dlaczego strona WWW w firmie jest taka ważna?

Strona WWW jest dziś dla przedsiębiorcy absolutnym obowiązkiem i wizytówką nowoczesnej firmy. Jest niezbędna, by pojawiła się w świadomości odbiorcy. Zaistnienie w internecie za sprawą własnej WWW lub profilu na portalu społecznościowym — daje o wiele więcej możliwości niż reklamowanie się w gazecie lokalnej czy rozdając ulotki.

Co najważniejsze, firmowa strona internetowa daje całodobowy kontakt z klientami. Osoby zainteresowane ofertą przedsiębiorstwa o każdej porze mogą wejść na portal lub profil na Facebooku, czy po prostu dowiedzieć się o nim czegoś więcej. Profesjonalnie zrobiona strona internetowa przyciągnie wzrok każdego, nawet osoby nie do końca zainteresowanej jej zawartością.

Witryna stworzona i zarządzana przez profesjonalistów przy niewielkim nakładzie finansowym pozwala na uzyskanie znacznego wzrostu przychodów dla firmy.

Wygląd firmowej strony internetowej

Strona WWW firmy powinna być przejrzysta. Za pomocą odpowiedniej ilości tekstu oraz wymownych grafik, ma informować odbiorcę, gdzie się znajduje. Dlatego na pierwszym widoku strony, powinno znaleźć się logo przedsiębiorstwa oraz krótki tekst informacyjny o tym, czym dokładnie zajmuje się biznes. Nie zmuszajmy użytkownika, aby musiał przeszukać stronę w celu odnalezienia podstawowych informacji, czyli np. o zakresie działalności zakładu.

Należy także pamiętać o tym, że zachęta do subskrypcji newslettera czy informacje kontaktowe znalazły się w pierwszej części strony. Najlepiej, jeśli umieścimy je w głównym pasku nawigacyjnym, obok logo/nazwy firmy. Takie rozmieszczenie sprawi, że elementy strony wzywające do podjęcia działań, na których właścicielowi biznesu najbardziej zależy, czyli poinformowaniu usługobiorców o możliwościach sprzedawanego produktu lub usługi — będą widoczne już  od samego początku. Ważne jest to, aby strona WWW była przejrzysta oraz intuicyjna w nawigacji, a potencjalny zainteresowany znalazł na niej wszystko, czego potrzebuje.

W obecnych czasach na rynku bardzo trudno jest znaleźć nowego interesanta. Współczesny nabywca ma możliwość wyboru spośród bardzo wielu propozycjach czy ofertach. Bardzo często ma on świadomość tego, że przecież konkurencyjne produkty mogą dać mu coś więcej, niż oczekiwał na początku.

Dobrze zaprojektowana i przemyślana strona internetowa jest to już klucz do sukcesu biznesu. Ludzie bardzo często zwracają uwagę na funkcjonalność, wykonanie i cenę powierzonego zadania.

Firmowa strona internetowa - twoja wizytówka w internecie

Zawartość dobrej firmowej strony WWW

Slogan

Każda szanująca się witryna internetowa posiada slogan. Hasło promocyjne przekazuję skrótową informację osobom, które wejdą na stronę po raz pierwszy. To slogan informuje o tym, czym się zajmuje konkretna firma.

W czym możemy Ci pomóc?

Firmowa strona internetowa oprócz krótkiego hasła powinna zawierać pełen opis oferty. Przecież chcemy, aby ludzie wiedzieli, co możemy im zaproponować. Ważne jest, aby biznes rozwiązywał konkretne problemy ludzi i żeby informacje te znajdowały się na stronie internetowej. Internauci chcą wiedzieć, jak Twoja oferta może im pomóc.

Co już zrobiliśmy — portfolio

Portfolio, czyli realizacje. W przypadku malarza będą to wykonane obrazy, fryzjera — zdjęcia efektów pracy. Jest to szczególnie istotne, gdy oferujemy usługi. Nikt nie chce kupować kota w worku. Jeżeli klient może zobaczyć poprzednie zadania, które wykonała Twoja firma, będzie bardziej skłonny Ci zaufać.

Dlaczego my?

Dlaczego kontrahent powinien wybrać ofertę właśnie Twojej firmy? Zdobyłeś ważną nagrodę branżową? Wydaliście książkę? A może uwielbiacie to, co robicie i oferujecie produkty o najlepszej jakości? Napisz o tym, chwal się! Część strony powinna być przeznaczona na pokazanie swojego autorytetu. Potencjalny klient chce wiedzieć, że ma do czynienia z profesjonalistą.

Dla kogo?

Stare porzekadło mówi, że jak coś jest do wszystkiego, to nadaje się do niczego. Strona internetowa powinna zawierać jasno określoną grupę docelową odbiorców. Nie można oferować wszystkim swoich usług. Łatwiej będzie Ci zająć wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania Google. Lepiej być dużym sumem w stawie niż małą płotką w morzu.

Zachęta do działania

Oprócz informacji o firmie dobrze, jeśli strona zawiera zachętę do działania. Nawet jeśli nie chcesz sprzedawać produktów poprzez stronę internetową, to poproś, chociaż odwiedzających stronę użytkowników o zostawienie maila lub numeru telefonu. Jeżeli będą zainteresowani Twoją usługą, to będziesz mógł w łatwy sposób nawiązać z nimi kontakt. Robi się to przez umieszczenie przycisków „Call-to-Action” i formularzy.

Klienci o nas

Nie ma lepszego sposobu na zareklamowanie swoich usług niż opinie zadowolonych klientów. Twoja firmowa strona internetowa powinna zawierać dużo informacji o tym, co myślą o twoim produkcie inni ludzie. Najlepiej, żeby informacje te były opatrzone zdjęciem oraz krótką notką czym się zajmuje dana osoba. Z reguły nie lubimy anonimów, więc warto również dodać imię i nazwisko zadowolonego klienta. To podnosi wiarygodność Twojej strony internetowej. Skoro ktoś już skorzystał z Twojej oferty, to nowi odwiedzający stronę też mogą.

Formularz kontaktowy

Twoja strona musi mieć możliwość skontaktowania się z Tobą. Najlepiej, aby stronie znajdowało się dużo informacji o Twojej firmie: numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko właściciela, a także numer NIP i REGON firmy. To podnosi wiarygodność i umożliwia pozyskanie kolejnych zainteresowanych. Nie ma nic gorszego niż użytkownicy, którzy chcą podjąć współpracę, ale nie wiedzą, jak mają się z Tobą skontaktować.

Firmowa strona internetowa - twoja wizytówka w internecie

Firmowa strona internetowa — cechy firmowych stron Rock SEO

Responsywność

Otrzymujesz stronę internetową działającą i przystosowaną do każdego urządzenia stacjonarnego i mobilnego (tj. telefon, tablet, notebook, PC, telewizor).

Profesjonalny szablon

Każda nasza strona to profesjonalny layout w polskim języku, pozwalający na bardzo łatwą modyfikację, nawet dla osób niekorzystających na co dzień z nowych technologii.

Panel do zarządzania

Strona posiada prosty panel CMS WordPress, gdzie można zarządzać całą treścią witryny oraz jej designem. Dzięki temu Twoja internetowa strona www może być szybko i w prosty sposób zarządzana.

SEO i pozycjonowanie

Każda nasza strona jest przygotowana pod rygorystyczne zasady, które narzuca wyszukiwarka. Przygotowujemy stronę dla pozycjonowania, tak aby klienci mogli osiągnąć, jak najwyższe wyniki w Google.

Polityka Cookies

W ramach obowiązującego prawa każda nasza witryna jest zaopatrzona w niezbędną politykę prywatności, tzw. polityka plików cookies i regulamin RODO.

Potrzeba promocji

Budowanie marki to cały proces spójnego kreowania wizerunku od momentu nazwania firmy czy produktu po cały cykl jego życia na rynku. Właśnie dlatego branding powinien być dokładnie zaplanowany, tak aby dawał spójny przekaz, atrakcyjny dla potencjalnego zainteresowanego. Nie należy lekceważyć siły marketingu, gdyż ma on duże przełożenie na poziom sprzedaży i od niego może zależeć dalsze istnienie na rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *