SOCIAL MEDIA

Kiedyś ludzie czytali gazety i spotykali się w domach, klubach i kawiarniach. Dzisiaj, oczywiście robią podobnie, ale ogromna część życia towarzyskiego i konsumenckiego przeniosła się do Internetu, a konkretniej do mediów społecznościowych. Grzechem byłyby nie wykorzystać takiego potencjału. Współczesne firmy budują wokół swoich profili i marek zaangażowane społeczności, które składają się z cennych i lojalnych konsumentów.

Jakie są korzyści z promowania strony w social media?

  • budowa i wzrost rozpoznawalności marki
  • wzmocnienie lub poprawa wizerunku
  • zwiększenie potencjalnej bazy odbiorców, a co za tym idzie klientów
  • budowa aktywnej społeczności klientów
  • wzrost wizyt na stronie firmowej
  • łatwa i dwustronna komunikacja z konsumentami (komentarze, wiadomości)
  • dużo łatwiej nawiązać interakcje i przedstawić ofertę niż tradycyjnymi kanałami

Jak promujemy strony internetowe w social media?

Podstawą współpracy jest rozmowa z klientem. Ustalamy szczegóły współpracy, wymagania, budżet. W zależności od branży prosimy o zapoznanie nas z produktami i ofertą. Przez cały czas pozostajemy w ścisłym kontakcie, szczególnie z działem marketingu, aby być na czasie z działaniami na innych polach.

Głównym zadaniem promocji w social media jest regularna publikacja ciekawych postów i grafik.  Naszą BAZą do udanych treści jest hasło “Baw – Angażuj – Zaskakuj“. Im lepsze posty, tym więcej polubień i udostępnień, a zatem większy zasięg promocji. Staramy się przedstawiać zarówno produkty i usługi, nowości i wyprzedaże, wydarzenia związane z branżą, jak i ciekawostki. Przy wsparciu klienta organizujemy konkursy.

Społeczność fanów czy followersów zwykle zostawia komentarze i feedback. Odpowiadamy na pozytywne, neutralizujemy negatywne i zażegnujemy konflikty. Wszelkie uwagi przesyłamy do klienta. Komunikacja z potencjalnymi konsumentami to siła mediów społecznościowych i warto z niej korzystać.

Optymalizujemy nasze działania korzystając ze statystyk z danego kanału – publikujemy posty w czasie największej oglądalności, dostarczamy treści podobne do tych, które miały największą popularność itp. Nie działamy na ślepo!


Rodzaje social mediów

Social media można podzielić na dwie główne kategorie: operujące tekstem i te zajmujące się zdjęciami i grafikami. FacebookTwitter są przykładami social media pierwszego typu: oznacza to, że dają one szerokie możliwości tworzenia różnych grup oraz wydarzeń, dzięki czemu docierają do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych danym tematem.

InstagramPinterest z kolei są jednymi z najpopularniejszych social media drugiego typu. Posługują się grafikami i zdjęciami, co w bardzo prosty i szybki sposób daje możliwość przedstawienia oferty grupie docelowej (tj. osobom obserwującym dany profil).

Z kolei Google+ i wizytówka Google Moja Firma oprócz prezentacji oferty firmy i jej promocji, ma niebagatelne znaczenie dla pozycjonowania lokalnego. Bardzo często jest to pierwsza możliwość styku z potencjalnym klientem szukającym danego produktu czy usługi w najbliższej okolicy.

 

Social media to najlepszy sposób, by pozostawać w stałym kontakcie z klientem. Zapewnimy Ci obecność w mediach społecznościowych. Docieramy do odbiorcy przez zdjęcia i komentarze. Jesteśmy na bieżąco!


Jeśli masz pytania albo jesteś zainteresowany naszymi usługami zapraszamy do kontaktu:

Zadzwoń  500 784 394                 Napisz  biuro@rockseo.pl

Nasza strona internetowa zbiera dane osobowe używając plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu umożliwienia wejścia na naszą stronę i zapoznania się z jej zawartością oraz statystycznych. Dokładne informacje znajdziesz w polityce prywatności. Wyraź zgodę na zbieranie i przetwarzanie danych, aby przejść dalej. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close