Social media

 

 

Prowadzenie profilu

Pakiet podstawowy
netto 800
00
  • Przygotowanie 2 postów tygodniowo
  • Przygotowanie grafiki
  • Haronogram publikacji
  • Odpowiedzi na komentarze

Prowadzenie profilu

Pakiet premium
netto 2000
00
  • Przygotowanie 5 postów tygodniowo
  • Przygotowanie grafiki
  • Haronogram publikacji
  • Odpowiedzi na komentarze
  • Aktywne pozyskiwanie fanów
  • Aktywna obecność na grupach

Promowanie profilu

Kampanie reklamowe
netto 300 +15 % Miesięcznie
  • przygotowanie kampanii
  • monitorowanie kampanii
  • Integracja
Promocja

Kiedyś ludzie czytali gazety i spotykali się w domach, klubach i kawiarniach. Dzisiaj, oczywiście robią podobnie, ale ogromna część życia towarzyskiego i konsumenckiego przeniosła się do Internetu, a konkretniej do mediów społecznościowych. Grzechem byłyby nie wykorzystać takiego potencjału. Współczesne firmy budują wokół swoich profili i marek zaangażowane społeczności, które składają się z cennych i lojalnych konsumentów.

Jakie są korzyści z promowania strony w social media?

budowa i wzrost rozpoznawalności marki

wzmocnienie lub poprawa wizerunku

zwiększenie potencjalnej bazy odbiorców, a co za tym idzie klientów

budowa aktywnej społeczności klientów

wzrost wizyt na stronie firmowej

łatwa i dwustronna komunikacja z konsumentami (komentarze, wiadomości)

dużo łatwiej nawiązać interakcje i przedstawić ofertę niż tradycyjnymi kanałami

Jak promujemy strony internetowe w social media?

Podstawą współpracy jest rozmowa z klientem. Ustalamy szczegóły współpracy, wymagania, budżet. W zależności od branży prosimy o zapoznanie nas z produktami i ofertą. Przez cały czas pozostajemy w ścisłym kontakcie, szczególnie z działem marketingu, aby być na czasie z działaniami na innych polach.

Głównym zadaniem promocji w social media jest regularna publikacja ciekawych postów i grafik.  Naszą BAZą do udanych treści jest hasło “Baw – Angażuj – Zaskakuj“. Im lepsze posty, tym więcej polubień i udostępnień, a zatem większy zasięg promocji. Staramy się przedstawiać zarówno produkty i usługi, nowości i wyprzedaże, wydarzenia związane z branżą, jak i ciekawostki. Przy wsparciu klienta organizujemy konkursy.

Społeczność fanów czy followersów zwykle zostawia komentarze i feedback. Odpowiadamy na pozytywne, neutralizujemy negatywne i zażegnujemy konflikty. Wszelkie uwagi przesyłamy do klienta. Komunikacja z potencjalnymi konsumentami to siła mediów społecznościowych i warto z niej korzystać.

Optymalizujemy nasze działania korzystając ze statystyk z danego kanału – publikujemy posty w czasie największej oglądalności, dostarczamy treści podobne do tych, które miały największą popularność itp. Nie działamy na ślepo!

Rodzaje social mediów

Social media można podzielić na dwie główne kategorie: operujące tekstem i te zajmujące się zdjęciami i grafikamiFacebook i Twitter są przykładami social media pierwszego typu: oznacza to, że dają one szerokie możliwości tworzenia różnych grup oraz wydarzeń, dzięki czemu docierają do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych danym tematem.

Instagram i Pinterest z kolei są jednymi z najpopularniejszych social media drugiego typu. Posługują się grafikami i zdjęciami, co w bardzo prosty i szybki sposób daje możliwość przedstawienia oferty grupie docelowej (tj. osobom obserwującym dany profil).

Z kolei Google+ i wizytówka Google Moja Firma oprócz prezentacji oferty firmy i jej promocji, ma niebagatelne znaczenie dla pozycjonowania lokalnego. Bardzo często jest to pierwsza możliwość styku z potencjalnym klientem szukającym danego produktu czy usługi w najbliższej okolicy.

Social media to najlepszy sposób, by pozostawać w stałym kontakcie z klientem. Zapewnimy Ci obecność w mediach społecznościowych. Docieramy do odbiorcy przez zdjęcia i komentarze. Jesteśmy na bieżąco!