POZYCJONOWANIE

Optymalizacja SEO

Optymalizacja SEO to przejrzenie witryny pod kątem szybkości ładowania, architektury, błędów i przekierowań. To także przeredagowanie treści, aby były odpowiednio nasycone słowami kluczowymi, sformatowanie tekstów i multimediów, dodanie atrybutów alt.

Content marketing

Content marketing to wszystkie działania związane z treścią – treści na stronę, prowadzenie bloga, opisy kategorii, produktów. To także wpisy gościnne i artykuły sponsorowane na innych blogach i portalach.

Link building

Linkowanie powoli traci na znaczeniu, więc warto zdobywać tylko zaufane linki. Mogą pojawiać się na forach i blogach z wysoki wskaźnikiem Trust Flow, ale też jako opinie i komentarze. Najlepsze linki to zawarte na stronach partnerów.

Wybór słów kluczowych

Słowa kluczowe są wybierane na samym początku współpracy i sukcesywnie zamieniane w treści. Dobór słów to proces ciągły, bo wciąż pojawiają się nowe zapytania i nowe potrzeby wśród użytkowników Internetu.

Indeksowanie

Indeksowanie to podpowiadanie robotom Google “popatrz coś nowego pojawiło się pod tym adresem! Przyjdź i zscrowluj to!” Ręczne indeksowanie znacząco przyspiesza czas od publikacji do pojawienia się w wynikach wyszukiwania.

Raport

Raport miesięczny powie czy ostatnio zrobiliśmy progres i w jakim zakresie. Co poszło źle, a co nadspodziewanie dobrze. Dzięki raportowi zobaczysz efekty naszych działań i będziesz miał kontrolę nad promocją, a my podpowiedź, w którym kierunku warto się rozwijać.

Przykładowa oferta pozycjonowanie strony

Ceny pozycjonowania zaczynają się od 200 zł miesięcznie, ale wszystko zależy od Twojej branży i konkurencji, dlatego zapraszamy do kontaktu i indywidualnej wyceny.
*podana cena jest przykładową ceną netto i nie stanowi oferty handlowej

Zadzwoń  500 784 394                 Napisz  biuro@rockseo.pl


Słynne powiedzenie mówi, że “Czego nie ma w Internecie, tego nie ma na świecie”. W praktyce oznacza to, że potencjalny klient poszukujący towaru lub usługi przegląda pierwszych kilka-kilkanaście stron, które wyświetlą się na samej górze wyników wyszukiwania. Reszta pozostaje niezauważona w odmętach Internetu. Stąd nie wystarczy posiadać stronę firmową, ale warto ją także pozycjonować, aby uzyskiwać jak największą widoczność.

Jakie są korzyści z pozycjonowanie strony firmowej?

  • wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania
  • długoterminowy wzrost widoczności w Internecie
  • pozycjonowanie szerokie tzw. long tail
    • zmniejsza wahania sezonowe zapytań, co daje stronie stabilne pozycje
    • trafia do większej liczby odbiorców
  • wzrost ilości potencjalnych klientów, którzy wejdą na stronę i zaponają się z ofertą
  • wzrost konwersji, zapytań
  • wzrost obrotów i zysków firmy
  • uzyskanie przewagi nad konkurencją
  • wzrost rozpoznawalności marki, a co za tym idzie marketing wiralowy (tzw. poczta pantoflowa)

Jak pozycjonujemy strony internetowe?

Na pozycjonowanie składa się kilka elementów: optymalizacja SEO, content marketing i link building. Podejmujemy działania na każdym polu, bo tylko taka polityka daje wymierne efekty. Optymalizacja strony to podstawa – szybkie ładowanie, cashowanie, przyjazny interfejs itp. Przy średnich stronach wprowadzamy poprawki po trochu, przy kiepskich zalecamy najpierw skupić się na tym elemencie.

Content, czyli treści, to pieśń przyszłości. Wraz z kolejnymi algorytmami Google, wartościowe, długie i użyteczne treści na stronach są coraz bardziej punktowane. Jednak nie każdy artykuł pomoże w pozycjonowaniu. Aby zdobyć topowe pozycje musi być odpowiednio nasycony słowami kluczowymi i sformatowany. Piszemy nowe teksty na blogi i strony, ale pomagamy też przeredagować istniejące, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał.

Do lamusa odchodzi pozycjonowanie konkretnych, kilku fraz. My stosujemy pozycjonowanie szerokie, nawet na kilkaset wyrażeń, w tym frazy z długiego ogona (long tail). Dzięki temu uzyskujemy lepsze efekty i trafiamy do większego grona odbiorców.

Pozycjonowanie to bieg długodystansowy. Pierwsze zauważalne efekty widać po około 3-6 miesiącach, w zależności od branży i konkurencji.

Jak wygląda współpraca z nami?

Etapem wstępnym jest wspólne ustalenie z klietem jego celów biznesowych i budżetu na prowadzenie prac.  Analizujemy konkurencję, potencjał, oceniamy dotychczasowe działania i ich skuteczność. W rezultacie powstaje audyt, w którym przedstawiamy wskazówki dotyczące optymalizacji SEO strony, jak wyeliminować błędy i ulepszyć ją od strony technicznej. Nasze zalecenia możemy wprowadzać później w ramach pozycjonowania lub klient może to zrobić we własnym zakresie. Bacznie przyglądamy się też profilowi linków, wnioskujemy o usunięcie szkodliwych, a także dajemy wskazówki odnośnie optymalizacji treści.

Kolejny krok to ustalenie długoterminowego planu działania w ramach ustalonego budżetu. W zależności od jego wysokości możemy prowadzić działania content marketingowe i link building. Wspólnie ustalamy harmonogram i zakres prac. W przypadku dużej ilości poprawek SEO zalecamy najpierw skupić się na optymalizacji strony. Na tym etapie podpinamy i konfigurujemy też Google Analytics i Google Search Console.

Dalsza współpraca przebiega według wcześniejszych ustaleń. Co miesiąc klient otrzymuje od nas transparentny raport. Zawieramy w nim informacje o pracach i wynikach np. ilości odwiedzin, czasie spędzanym na stronie czy ilości konwersji zgodnych z celami biznesowymi.

Pozostajemy w stałym kontakcie i uważnie słuchamy wszelkich uwag i pomysłów. Jeśli mamy własne też chętnie się nimi dzielimy. W końcu obu stronom zależy na sukcesie!


Jeśli masz pytania albo jesteś zainteresowany naszymi usługami zapraszamy do kontaktu:

Zadzwoń  500 784 394                 Napisz  biuro@rockseo.pl

Nasza strona internetowa zbiera dane osobowe używając plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu umożliwienia wejścia na naszą stronę i zapoznania się z jej zawartością oraz statystycznych. Dokładne informacje znajdziesz w polityce prywatności. Wyraź zgodę na zbieranie i przetwarzanie danych, aby przejść dalej. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close