Słynne powiedzenie mówi, że “Czego nie ma w Internecie, tego nie ma na świecie”. W praktyce oznacza to, że potencjalny klient poszukujący towaru lub usługi przegląda pierwszych kilka-kilkanaście stron, które wyświetlą się na samej górze wyników wyszukiwania. Reszta pozostaje niezauważona w odmętach Internetu. Stąd nie wystarczy posiadać stronę firmową, ale warto ją także pozycjonować, aby uzyskiwać jak największą widoczność.
Na pozycjonowanie składa się kilka elementów: optymalizacja SEO, content marketing i link building. Podejmujemy działania na każdym polu, bo tylko taka polityka daje wymierne efekty. Optymalizacja strony to podstawa – szybkie ładowanie, cashowanie, przyjazny interfejs itp. Przy średnich stronach wprowadzamy poprawki po trochu, przy kiepskich zalecamy najpierw skupić się na tym elemencie.
Content, czyli treści, to pieśń przyszłości. Wraz z kolejnymi algorytmami Google, wartościowe, długie i użyteczne treści na stronach są coraz bardziej punktowane. Jednak nie każdy artykuł pomoże w pozycjonowaniu. Aby zdobyć topowe pozycje musi być odpowiednio nasycony słowami kluczowymi i sformatowany. Piszemy nowe teksty na blogi i strony, ale pomagamy też przeredagować istniejące, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał.
Do lamusa odchodzi pozycjonowanie konkretnych, kilku fraz. My stosujemy pozycjonowanie szerokie, nawet na kilkaset wyrażeń, w tym frazy z długiego ogona (long tail). Dzięki temu uzyskujemy lepsze efekty i trafiamy do większego grona odbiorców.
Pozycjonowanie to bieg długodystansowy. Pierwsze zauważalne efekty widać po około 3-6 miesiącach, w zależności od branży i konkurencji.
Etapem wstępnym jest wspólne ustalenie z klietem jego celów biznesowych i budżetu na prowadzenie prac. Analizujemy konkurencję, potencjał, oceniamy dotychczasowe działania i ich skuteczność. W rezultacie powstaje audyt, w którym przedstawiamy wskazówki dotyczące optymalizacji SEO strony, jak wyeliminować błędy i ulepszyć ją od strony technicznej. Nasze zalecenia możemy wprowadzać później w ramach pozycjonowania lub klient może to zrobić we własnym zakresie. Bacznie przyglądamy się też profilowi linków, wnioskujemy o usunięcie szkodliwych, a także dajemy wskazówki odnośnie optymalizacji treści.
Kolejny krok to ustalenie długoterminowego planu działania w ramach ustalonego budżetu. W zależności od jego wysokości możemy prowadzić działania content marketingowe i link building. Wspólnie ustalamy harmonogram i zakres prac. W przypadku dużej ilości poprawek SEO zalecamy najpierw skupić się na optymalizacji strony. Na tym etapie podpinamy i konfigurujemy też Google Analytics i Google Search Console.
Dalsza współpraca przebiega według wcześniejszych ustaleń. Co miesiąc klient otrzymuje od nas transparentny raport. Zawieramy w nim informacje o pracach i wynikach np. ilości odwiedzin, czasie spędzanym na stronie czy ilości konwersji zgodnych z celami biznesowymi.
Pozostajemy w stałym kontakcie i uważnie słuchamy wszelkich uwag i pomysłów. Jeśli mamy własne też chętnie się nimi dzielimy. W końcu obu stronom zależy na sukcesie!
Zależy Ci na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania? Dzięki nam zajmiesz jedno z najlepszych miejsc i pozostaniesz tam na długo. Optymalizacja, linkowanie, indeksowanie, raporty – wybierz najlepszy pakiet.
Optymalizacja SEO to przejrzenie witryny pod kątem szybkości ładowania, architektury, błędów i przekierowań. To także przeredagowanie treści, aby były odpowiednio nasycone słowami kluczowymi, sformatowanie tekstów i multimediów, dodanie atrybutów alt.
Content marketing to wszystkie działania związane z treścią – treści na stronę, prowadzenie bloga, opisy kategorii, produktów. To także wpisy gościnne i artykuły sponsorowane na innych blogach i portalach.
Linkowanie powoli traci na znaczeniu, więc warto zdobywać tylko zaufane linki. Mogą pojawiać się na forach i blogach z wysoki wskaźnikiem Trust Flow, ale też jako opinie i komentarze. Najlepsze linki to zawarte na stronach partnerów.
Słowa kluczowe są wybierane na samym początku współpracy i sukcesywnie zamieniane w treści. Dobór słów to proces ciągły, bo wciąż pojawiają się nowe zapytania i nowe potrzeby wśród użytkowników Internetu.
Indeksowanie to podpowiadanie robotom Google “popatrz coś nowego pojawiło się pod tym adresem! Przyjdź i zaindeksuj to!” Ręczne indeksowanie znacząco przyspiesza czas od publikacji do pojawienia się w wynikach wyszukiwania.
Raport miesięczny powie czy ostatnio zrobiliśmy progres i w jakim zakresie. Co poszło źle, a co nadspodziewanie dobrze. Dzięki raportowi zobaczysz efekty naszych działań i będziesz miał kontrolę nad promocją, a my podpowiedź, w którym kierunku warto się rozwijać.
Rockseo Sp z o.o.
ul. Jaroszki 35,
95-060 Brzeziny
NIP: 8331403167
REGON: 382731555
KRS: 0000774850
Firma Aparatowo jest producentem butelek i kubków termicznych.
Eurospedycja to firma zajmująca się przewozem paczek standardowych, palet oraz specjalizująca się w przeprowadzkach do Irlandii, Niemiec, Anglii oraz na terenie całej Europy z wykorzystaniem dostępnej bazy transportowej – szybko, atrakcyjnie cenowo i bezpiecznie.
Prace techniczne na stronie
Prowadzenie bloga
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ART-BUD oferuje obsługę zaopatrzeniową przemysłu, budownictwa i administracji. Numer 1 na rynku. 27 lat doświadczenia.
Prowadzenie fan page’a na Facebooku
Kwiaciarnia „Dzika Orchidea” oferuje wiele przepięknych kompozycji kwiatowych na różne okazje m.in.: dekoracje kościoła, dekoracje ogrodów, jak również kompozycje kwiatowe na ślub czy I Komunię Świętą.
Stworzenie strony internetowej (portfolio)
Sklep surfmix.com – sklep posiada w swojej ofercie sprzęt do pływania
Papagrin to firma, która posiada w swojej ofercie ekologiczne, zdrowe i smaczne przekąski wysokiej jakości, w pomysłowych formach, które przypadają do gustu osobom nie tylko dbającym o linię.
Ehom to firma pośrednicząca przy zakupie i sprzedaży nieruchomości. Oferują kompleksową opiekę klientów na terenie Warszawy (Mokotów, Ursynów, Wilanów).
McKlein to sklep internetowy, w którego asortymencie znajduje się wysokiej jakości galanteria skórzana.
Sklep i klubik dla dzieci pepito.pl – sklep posiada w swojej ofercie różnego rodzaju przybory szkolne, plastyczne i do zabaw kreatywnych z dziećmi, a w klubiku dla dzieci organizują zajęcia i warsztaty dla dzieci i rodziców.
INGENES od wielu lat dostarcza rozwiązania informatyczne dla średnich i dużych przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem ich branżowych potrzeb.