POZYCJONOWANIE

Optymalizacja SEO

Optymalizacja SEO to przejrzenie witryny pod kątem szybkości ładowania, architektury, błędów i przekierowań. To także przeredagowanie treści, aby były odpowiednio nasycone słowami kluczowymi, sformatowanie tekstów i multimediów, dodanie atrybutów alt.

Content marketing

Content marketing to wszystkie działania związane z treścią – treści na stronę, prowadzenie bloga, opisy kategorii, produktów. To także wpisy gościnne i artykuły sponsorowane na innych blogach i portalach.

Link building

Linkowanie powoli traci na znaczeniu, więc warto zdobywać tylko zaufane linki. Mogą pojawiać się na forach i blogach z wysoki wskaźnikiem Trust Flow, ale też jako opinie i komentarze. Najlepsze linki to zawarte na stronach partnerów.

Wybór słów kluczowych

Słowa kluczowe są wybierane na samym początku współpracy i sukcesywnie zamieniane w treści. Dobór słów to proces ciągły, bo wciąż pojawiają się nowe zapytania i nowe potrzeby wśród użytkowników Internetu.

Indeksowanie

Indeksowanie to podpowiadanie robotom Google “popatrz coś nowego pojawiło się pod tym adresem! Przyjdź i zscrowluj to!” Ręczne indeksowanie znacząco przyspiesza czas od publikacji do pojawienia się w wynikach wyszukiwania.

Raport

Raport miesięczny powie czy ostatnio zrobiliśmy progres i w jakim zakresie. Co poszło źle, a co nadspodziewanie dobrze. Dzięki raportowi zobaczysz efekty naszych działań i będziesz miał kontrolę nad promocją, a my podpowiedź, w którym kierunku warto się rozwijać.

Przykładowa oferta pozycjonowanie strony

Ceny pozycjonowania zaczynają się od 200 zł miesięcznie, ale wszystko zależy od Twojej branży i konkurencji, dlatego zapraszamy do kontaktu i indywidualnej wyceny.
*podana cena jest przykładową ceną netto i nie stanowi oferty handlowej

Zadzwoń  500 784 394                 Napisz  biuro@rockseo.pl


Słynne powiedzenie mówi, że “Czego nie ma w Internecie, tego nie ma na świecie”. W praktyce oznacza to, że potencjalny klient poszukujący towaru lub usługi przegląda pierwszych kilka-kilkanaście stron, które wyświetlą się na samej górze wyników wyszukiwania. Reszta pozostaje niezauważona w odmętach Internetu. Stąd nie wystarczy posiadać stronę firmową, ale warto ją także pozycjonować, aby uzyskiwać jak największą widoczność.

Jakie są korzyści z pozycjonowanie strony firmowej?

  • wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania
  • długoterminowy wzrost widoczności w Internecie
  • pozycjonowanie szerokie tzw. long tail
    • zmniejsza wahania sezonowe zapytań, co daje stronie stabilne pozycje
    • trafia do większej liczby odbiorców
  • wzrost ilości potencjalnych klientów, którzy wejdą na stronę i zaponają się z ofertą
  • wzrost konwersji, zapytań
  • wzrost obrotów i zysków firmy
  • uzyskanie przewagi nad konkurencją
  • wzrost rozpoznawalności marki, a co za tym idzie marketing wiralowy (tzw. poczta pantoflowa)

Jak pozycjonujemy strony internetowe?

Na pozycjonowanie składa się kilka elementów: optymalizacja SEO, content marketing i link building. Podejmujemy działania na każdym polu, bo tylko taka polityka daje wymierne efekty. Optymalizacja strony to podstawa – szybkie ładowanie, cashowanie, przyjazny interfejs itp. Przy średnich stronach wprowadzamy poprawki po trochu, przy kiepskich zalecamy najpierw skupić się na tym elemencie.

Content, czyli treści, to pieśń przyszłości. Wraz z kolejnymi algorytmami Google, wartościowe, długie i użyteczne treści na stronach są coraz bardziej punktowane. Jednak nie każdy artykuł pomoże w pozycjonowaniu. Aby zdobyć topowe pozycje musi być odpowiednio nasycony słowami kluczowymi i sformatowany. Piszemy nowe teksty na blogi i strony, ale pomagamy też przeredagować istniejące, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał.

Do lamusa odchodzi pozycjonowanie konkretnych, kilku fraz. My stosujemy pozycjonowanie szerokie, nawet na kilkaset wyrażeń, w tym frazy z długiego ogona (long tail). Dzięki temu uzyskujemy lepsze efekty i trafiamy do większego grona odbiorców.

Pozycjonowanie to bieg długodystansowy. Pierwsze zauważalne efekty widać po około 3-6 miesiącach, w zależności od branży i konkurencji.

Jak wygląda współpraca z nami?

Etapem wstępnym jest wspólne ustalenie z klietem jego celów biznesowych i budżetu na prowadzenie prac.  Analizujemy konkurencję, potencjał, oceniamy dotychczasowe działania i ich skuteczność. W rezultacie powstaje audyt, w którym przedstawiamy wskazówki dotyczące optymalizacji SEO strony, jak wyeliminować błędy i ulepszyć ją od strony technicznej. Nasze zalecenia możemy wprowadzać później w ramach pozycjonowania lub klient może to zrobić we własnym zakresie. Bacznie przyglądamy się też profilowi linków, wnioskujemy o usunięcie szkodliwych, a także dajemy wskazówki odnośnie optymalizacji treści.

Kolejny krok to ustalenie długoterminowego planu działania w ramach ustalonego budżetu. W zależności od jego wysokości możemy prowadzić działania content marketingowe i link building. Wspólnie ustalamy harmonogram i zakres prac. W przypadku dużej ilości poprawek SEO zalecamy najpierw skupić się na optymalizacji strony. Na tym etapie podpinamy i konfigurujemy też Google Analytics i Google Search Console.

Dalsza współpraca przebiega według wcześniejszych ustaleń. Co miesiąc klient otrzymuje od nas transparentny raport. Zawieramy w nim informacje o pracach i wynikach np. ilości odwiedzin, czasie spędzanym na stronie czy ilości konwersji zgodnych z celami biznesowymi.

Pozostajemy w stałym kontakcie i uważnie słuchamy wszelkich uwag i pomysłów. Jeśli mamy własne też chętnie się nimi dzielimy. W końcu obu stronom zależy na sukcesie!

 

Zależy Ci na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania? Dzięki nam zajmiesz jedno z najlepszych miejsc i pozostaniesz tam na długo. Optymalizacja, linkowanie, indeksowanie, raporty – wybierz najlepszy pakiet.


Jeśli masz pytania albo jesteś zainteresowany naszymi usługami zapraszamy do kontaktu:

Zadzwoń  500 784 394                 Napisz  biuro@rockseo.pl