Wspinaj się z
RockSEO

Marketing internetowy dopasowany do Ciebie

Content Marketing

Social Media

Pozycjonowanie

Google Ads

Slider

Potrzebujesz wyceny? Jesteś zainteresowany współpracą?
Napisz do nas!

    Skontaktuj się z nami!

    Numer telefonu

    500 784 394
    603 406 567

    Adres e-mail

    biuro@rockseo.pl

    Sklepy internetowe

    Sklepy internetowe umożliwiają promowanie firmy, jak i produktu w jednym miejscu. Mogą być wykorzystane jako wspieracie sprzedaży stacjonarnej lub pełnić samodzielną funkcję. Zwiększają zasięg sprzedaży na całą Polskę i umożliwiają klientowi robienie zakupów 24h na dobę. Pomagają również wypromować markę na rynku, gdzie klient od razu po zapoznaniu się z ofertą firmy może dokonać zakupu wybranego produktu.

    Katalog produktów lub sklep to wygodne połączenie strony, bloga i platformy sprzedażowej. Strona i panel administracyjny działają na silniku WordPressa. W tym samym miejscu można zarządzać sklepem. W standardzie jest podpięcie wszystkich płatności i opcji wysyłki, skategoryzowanie i opisanie produktów. W razie potrzeby, na koniec możliwe szkolenie z obsługi.

    Strony internetowe

    Strona internetowa jest wizytówką firmy. Jej wygląd, użyteczność dla użytkownika i zawartość może zadecydować o decyzji zakupowej lub kontakcie. Dlatego strona firmowa powinna być ładna, funkcjonalna i ciekawa. Współczesny rozwój techniki, a szczególnie powszechność tabletów i smartfonów, wymusza  by strona była responsywna, czyli wyświetlała się prawidłowo na wszystkich przeglądarkach i urządzeniach.

    Strona oparta na CMSie WordPressa to już rozbudowany portal. Zawiera nie tylko podstawowe informacje, jak w przypadku strony wizytówki. Dodatkowo zawiera system zarządzania treścią i multimediami, niezbędnymi do prowadzenia bloga firmowego lub prywatnego. Tysiące szablonów i wtyczek stwarza nieograniczone możliwości zmian wyglądu i funkcjonalności. W razie potrzeby, po stworzeniu strony, przeprowadzamy szkolenie z obsługi, która jest intuicyjna.

    Ciekawa szata graficzna i responsywność do wymóg XXI wieku. Zapewnia jednocześnie dużą przejrzystość treści, jak i umożliwia intuicyjne i szybkie poruszanie się po stronie. Ułatwia potencjalnemu klientowi wyszukanie pożądanego produktu lub informacji i jako element strony internetowej współtworzy wizerunek firmy.

     

    Pozycjonowanie

    Słynne powiedzenie mówi, że “Czego nie ma w Internecie, tego nie ma na świecie”. W praktyce oznacza to, że potencjalny klient poszukujący towaru lub usługi przegląda pierwszych kilka-kilkanaście stron, które wyświetlą się na samej górze wyników wyszukiwania. Reszta pozostaje niezauważona w odmętach Internetu. Stąd nie wystarczy posiadać stronę firmową, ale warto ją także pozycjonować, aby uzyskiwać jak największą widoczność.

    Copywriting

    Google kładzie coraz większy nacisk na wartościowy i ciekawy content, linkowanie stawiając na drugim miejscu. Dlatego dobrze napisany tekst jest kluczowym elementem strony. Decyduje o tym, czy wartościowa treść będzie dopasowana do kryterium wyszukiwarek.

    Pisząc teksty zwracamy uwagę, aby była atrakcyjna i zrozumiała zarówno dla Google jak i dla użytkowników. Odpowiednie nasycenie tekstu słowami kluczowymi oraz dopasowane grafiki i inne multimedia sprawiają, że strona staje się zauważalna i wyróżnia się spośród wielu innych proponowanych przez wyszukiwarkę.

    Social media

    Kiedyś ludzie czytali gazety i spotykali się w domach, klubach i kawiarniach. Dzisiaj, oczywiście robią podobnie, ale ogromna część życia towarzyskiego i konsumenckiego przeniosła się do Internetu, a konkretniej do mediów społecznościowych. Grzechem byłyby nie wykorzystać takiego potencjału. Współczesne firmy budują wokół swoich profili i marek zaangażowane społeczności, które składają się z cennych i lojalnych konsumentów.

    Google Ads

    Pozycjonowanie brzmi jak bieg długodystansowy, a Ty chcesz mieć efekty tu i teraz? Google Ads (stare Google Adwords) przychodzi na ratunek. Płacisz tylko za realne kliknięcia, za konkretne wyniki.

    Możesz skonfigurować i obsługiwać reklamy samemu. Jednak to, co na pierwszy rzut oka wydaje się łatwe, może spowodować „przepalenie” budżetu, nikłe efekty i niezadowolenie. Pamiętaj, aby powierzyć swoją kampanię Google Ads specjalistom lub skonsultuj ją.

    Nasi klienci

    Przedsiębiorcy,z którymi współpracujemy